“Sales Jamu Homemade Saya Meningkat Hasil Teguran Dari Tuan Najib”

Sales Jamu Homemade Saya Meningkat Hasil Teguran Dari Tuan Najib

Hazleen Sheeda Shalihin merupakan Founder kepada Empayar Hazzra. Bisnes yang dijalankan ialah produk Jamu Homemade dan bisnes ni terletak di Sandakan, Sabah. 

Baru-baru ni, Hazleen ada kongsi apa yang menyebabkan dia nak buat bisnes dengan saya dan Team Momentum. Antaranya, terlalu banyak komitmen dan hutang yang perlu dia bayar . Dan antara big why yang paling kuat sekali, dia rasa terkilan bila terpaksa meminjam duit untuk beli susu anak. Tak nak masalah ni terus berlarutan dia nekad buat sesuatu. 

Sebab tu dia wujudkan Jamu Hazzra pada tahun 2020 untuk membantu lebih ramai lagi usahawan yg dapat beli keperluan anak dan ubah nasib hidup. Dia tak nak buat bisnes yang sia-sia. 

Start join Kelas Roket Pemasaran Momentum (RPM) pada bulan Mei, dia bersyukur dipilih untuk di interview dalam kelas RPM pada Mei 2021. Kata kata sentapan dan nasihat buatkan Hazleen bangkit dari kegagalan lepas. Semasa di interview segala persoalan yang terlintas selama ni di jawab satu persatu. 

Perlahan lahan Hazleen nampak perubahan berlaku dalam bisnes. Yang pertama, dari segi packaging produk. Selain tu, dulu mula dari beberapa botol sekarang dah berkotak kotak jamu terjual. Alhamdulilah,dari berniaga seorang, dia dah lahirkan ramai stokis dan Ejen yang mahir berniaga.

Bercerita tentang sales, Hazleen akui dari RM4905 seterusnya mula naik ke RM15,500. Disebabkan perubahan ni, dia dapat sediakan keperluan yang cukup untuk anak. 

Ada dua rahsia Hazleen capai semua ni iaitu konsisten buat Facebook Live dan konsisten cari pelanggan yang betul.

Hasil teguran dan sentapan buat Hazleen berubah sejauh ni. Mungkin anda antara orang yang akan saya bantu seterusnya. Nak dapat peluang macam Hazleen?

Info lanjut di www.NakTarikPelanggan.com 

Facebook Comments

Leave a Replay

JOIN KAMI

Dapatkan maklumat dan tips terkini dari Najib Asaddok sekarang secara PERCUMA !

JOIN KAMI

Dapatkan maklumat dan tips terkini dari Najib Asaddok sekarang secara PERCUMA !