fbpx

Apps Percuma & Mudah Untuk Peniaga Waktu Shooting Video

Apps Percuma & Mudah Untuk Peniaga Waktu Shooting Video

Korang dah tak perlu pening-pening, rasa susah bila nak buat video. Ye la, selalu sangat terlupa skrip waktu nak buat video.

.
Ni nak habaq kat korang semua yang sebenarnya sekarang dah ada apps yang boleh letak skrip dalam phone tau! Korang cuma perlu letakkan ayat kemudian baca waktu recording.

.
Kan mudah ! Tak perlu lagi pening kepala, stress sampai tak makan 3 hari gara-gara susah nak hafal skrip video.

.
Kadang kala bukan setakat susah hafal skrip, ada juga yang memang tak tahu nak cakap apa. Tekan jer button recording terus hilang ingatan. Gurau-gurau.

.
Tonton video ni untuk tahu apps percuma ni. Mudah jer untuk digunakan, selamat mencuba ya !

–> Apps Percuma & Mudah Untuk Peniaga Waktu Shooting Video

Facebook Comments

Leave a Replay

JOIN KAMI

Dapatkan maklumat dan tips terkini dari Najib Asaddok sekarang secara PERCUMA !

JOIN KAMI

Dapatkan maklumat dan tips terkini dari Najib Asaddok sekarang secara PERCUMA !