fbpx
blog najib asaddok

20,000 Kes Covid Sehari, ini 7 Langkah Peniaga Perlu Bertindak Segera!

20,000 Kes Covid Sehari, ini 7 Langkah Peniaga Perlu Bertindak Segera!

Dalam keadaan kita sekarang macam yang korang pun tahu keS Covid-19 pecah rekod baru setiap hari dan saya rasa ini sebagai satu cabaran yang menyebabkan ramai orang stress.

Mengikut apa yang saya baca, saya dapati ada beberapa benda penting kepada orang yang jalankan bisnes. Saya tahu waktu macam ni memang mencabar sebab tu pagi ni saya nak berikan point penting. 

Mengikut pengalaman saya sendiri, lockdown kali pertama dulu tahun 2020 dengan lockdown kali ni berbeza tuan-tuan. Tolong lah dengar sampai habis apa yang saya nak sampaikan pagi ni. 

Saya nak korang berikan perhatian dan tonton video yang saya berikan ni sampai habis. Boleh?

Sebagai orang yang run the business, apakah langkah yang korang perlu buat dengan situasi sekarang ni? Ditambah pula dengan keadaan vaksin yang rendah dan keadaan politik yang tak stabil.

Ada bisnes yang hampir 3 bulan tak boleh buka contohnya car wash, kedai sukan, kedai gunting rambut, dan ramai lagi yang tak dapat berniaga. Bagi saya ini sangat kritikal. 

Jadi korang sebagai bisnes owner ni tolong lah beri perhatian dengan apa yang saya nak cakapkan ni.. Jom tonton video yang saya nak berikan ni sampai habis..

Saya dan Team Momentum faham ramai yang terkesan akibat berlakunya PKP dan lockdown. Nak ke nak kami bantu korang belajar teknik yang betul untuk onlinekan bisnes dan tarik 10x ganda lebih ramai pelanggan.

Jom daftar kelas Roket Pemasaran Momentum (RPM) Strategi Facebook Ads Capai RM10,000 Pertama. 

Daftar segera di www.NakTarikPelanggan.com

Facebook Comments

Leave a Replay

JOIN KAMI

Dapatkan maklumat dan tips terkini dari Najib Asaddok sekarang secara PERCUMA !

JOIN KAMI

Dapatkan maklumat dan tips terkini dari Najib Asaddok sekarang secara PERCUMA !